دانلود گزارش کارورزی و کارآموزی

وبلاگ دسترسی به انواع گزارش کارورزی ، طرح های توجیهی و کسب و کار

دانلود گزارش کارورزی و کارآموزی

وبلاگ دسترسی به انواع گزارش کارورزی ، طرح های توجیهی و کسب و کار

گزارش کارآموزی در شرکت مینو



گزارش کاراموزی شرکت مینو

دانلود گزارش کارآموزی درباره شرکت مینو

درمورد کارخانه تولید بیسکویت و شکلات مینو

طرح کارآفرینی تولید شکلات و بیسکویت و کلوجه و کیک

مقدمه
شرکت صنعتی مینو یک شرکت تولید کننده محصولات غذایی می باشد که از قدمت طولانی بر خوردار است . این شرکت در ابتدا تاسیس خود محصولات کمی را تولید می کند . اما به مرور زمان محصولات ایت شرکت افزایش یافته و در حال حاضر بیش از ده نوع محصول متنوع را تولید و عرضه می کند . اینجانب به دلیل رشته تحصیلی در چار قسمت شرکت کارآموزی خود را گذراندم . ابتدا در تاسیسات برق در قسمت سیم پیچی قسمت الکترونیک و بالاخره در قسمت بسته بندی بیسکویت .

فهرست مطالب

مقدمه 1

قسمت تاسیسات برق  2

قسمت سیم پیچی 4

گزارش فعالیتهای انجام شده در قسمت تاسیسات برق 5

قسمت بسته بندی بیسکویت 13

کنتاکتور  14

مزایای استفاده از کنتاکتورها نسبت به کلیدهای صنعتی16

اجزای تشکیل دهنده یک کنتاکتور  17

جریانهاتی نامی کنتاکتور18

جریان هفتگی   19

ولتاژهای نامی کنتاکتور20

ولتاژ تغذیه بوبین  21

قدرت قطع کنتاکتور23

قطع کننده حرارتی  24

اصول کلی طراحی مدارهای فرمان 29

ابتدا به عمده فعالیتهای قسمت های  یاد شده می پردازم :
1-قسمت تاسیسات برق :
قسمت تاسیسات برق یکی از قسمت های مهم و در عین حال ضروری برای هر شرکتی می باشد . افراد مشغول در تاسیسات همگی باید دارای دیپلم و یا فوق دیپلم برق باشند . مهم ترین کار این افراد بازرسی از پست های فشار قوی و بازدید از چاههای عمیق می باشد . به این صورت که هرروز در شیفت صبح و شب باید از پست های فشار قوی قسمتهای مختلف بسته بندی مواد غذایی بازدید کرده و آمپرهای مصرفی آنها را یادداشت کرده و به اطلاع سرپرست می رسانند .
در صورتی که هر قسمتی آمپری بیشتری و یا کمتر مصرف کند باید آزمایشات لازم را انجام دهند . بازدید از چاههای عمیق نیز به همان صورت عمل می کنند و آمپر مصرفی را یادداشت می کنند .
از دیگر فعالیتهای این قسمت می توان به کارهای خدماتی برق شامل کابل کشی کارگاهها  ، نصب کولر ، تعویض موتورهای برق ، سیم کشی ساختمانها ، تعویض لامپ و … اشاره کرد .
در واقع این قسمت یکی از قسمت هایی می باشد که باید در 24 ساعت شبانه روز همیشه در خدمت باشند تا اگر در اثر اتصال کوتاه و یا مشکلی دیگر قسمتی دچار مشکل شدند سریعاً آن مشکل را برطرف کنند .

2-قسمت سیم پیچی :
این قسمت عهده دار مسئولیت و نگهداری موتورهای سوخته را دارد . در این قسمت همه نوع موتور از قبیل موتورهای کولر ، موتورهای نوارهای بسته بندی و انواع موتورهای دیگر سیم پیچی  تحویل داه می شود .
3-واحد الکترونیک :
در این واحد خدمات الکترونیکی ارائه می شود . مانند تعمیر کنتاکتور ها ، تعمیر میکروسوئیچها ، رله ها و بی متال ها .
4-قسمت بسته بندی بیسکویت :
این قسمت نیاز چندانی به نگهداری از تاسیسات برقی ندارد و کارکنان برق این قسمت بیشتر نقش نظارتی دارند تا خدماتی .
گزارش فعالیتهای انجام شده در قسمت تاسیسات برق :
اینجانب بنا به اقتضای رشته تحصیلی خود بیشتر اوقات کارآموزی خود را در این قسمت گذراندم که به اختصار توضیح می دهم .
در این واحد صبحها به همراه تنی چند از کارکنان به بازدید از پستهای فشار قوی برق رفته و پس از بازدید و سرکشی از آنها و برداشتن اطلاعات لازم به چاه عمیق رفته و عملیات لازم را انجام می دادیم . در این قسمت پس از رفتن به تونلهای زیر زمینی که محل لوله کشی آب از چاه به قسمتهای مختلف بود . به بازدید از آمپرهای و ولتمتر ها مشغول شده و یادداشت همای لازم را برداشته و به طرف قسمت روانه می شدیم . بعد از این کار بر اساس تماس های گرفته شده از سایر قسمتها برای رفع عیوب به قسمت های مورد نظر می رفتیم .

نوع فایل :word | تعداد صفحات :30

گزارش کار آموزی اداره بنیاد شهید



گزارش کار آموزی در مورد اداره بنیاد شهید

دانلود گزارش کار آموزی اداره بنیاد شهید

خرید پروژه کارآموزی بنیاد شهید

گزارش کارورزی بنیاد شهید  

بر اساس فرمان مورخ 22 اسفند 1358 حضرت امام خمینی (ره)  به منظور تجلیل و تکریم از شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های مکرم آنان بینیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
پس از خاتمه جنگ تحمیلی در سال 1367 بمنظور رسیدگی شایسته به امور جانبازان مسئولیت اداره امور جانبازان که تا آن زمان تحت پوشش بنیاد شهید بودند با فرمان حضرت امام خمینی (ره ) بر عهده بنیاد مستضعفان قرار گرفت و نام این نهاد به بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی تغییر یافت.
در سال 1369 همزمان با بازگشت آزادگان عزیز به آغوش میهن اسلامی ستاد رسیدگی به امور آزادگان زیر نظر نهاد ریاست جمهوری تاسیس و امور مربوط به رسیدگی به خانواده های این عزیزان که تا آن زمان تحت پوشش بنیاد شهید بودند به این ستاد واگذار شد .

موضوع

گزارش کار آموزی اداره بنیاد شهید

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

فصل اول – معرفی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

معرفی

تاریخچه

فصل دوم – محاسبات تئوری

روش محاسبه حقوق و دستمزد نظام کارمندی

طرز محاسبه ضریب حقوقی در سال 1385

طرز محاسبة حق اولاد

طرز محاسبة حق عائله مندی

طرز محاسبه فوق العاده شغل

طرز محاسبه محرومیت و تسهیلات زندگی

فوق العاده محل خدمت

فوق العاده محرومیت از روستا

طرز محاسبه فوق العاده نوار مرزی

طرز محاسبه فوق العاده جذب مناطق محروم

طرز محاسبه فوق العاده ویژه

تفاوت حقوق با هیئت علمی

طرز محاسبه فوق العاده برجستگی

کمک هزینه ازدواج و فوت

کمک هزینه سفر

کمک هزینه مسکن مناطق محروم

قانون پرداخت پاداش پایان خدمت

بازنشستگی

اختیاری

توافقی

اجباری

فصل سوم – قراردادهای کار

?- تعریف قرارداد کار

?- ویژگی‌های قرارداد کار

مشروعیت مورد قرارداد

معین بودن موضوع قرارداد

?- دوره آزمایشی

?- قراردادهای کارمزدی

?-?- نحوه محاسبه حقوق و مزایا قراردادهای کارمزدی

?- قراردادهای مزدساعتی

مشاغل آموزشی و پژوهشی

?- قراردادهای کارمزد ساعتی

?-?- نحوه محاسبه حقوق ومزایا قراردادهای کارمزد ساعتی

فصل سوم – آشنایی با نرم افزار

سیستم حقوق و دستمزد

سیستم های حقوق و دستمزد

خلاصه مشخصات سیستم حقوق و دستمزد

ضوابط و ویژگی‌های سیستم پرسنلی

عملیات مربوط به احکام کارگزینی و ابلاغیه

عملیات ثبت و نگهداری مشخصات کارکنان و مدیران

فعالیت‌های مربوط به حقوق و دستمزد

فعالیت‌های مربوط به آموزش

گزارشها

امکان گزارشگیری پویا

ارتباط سیستم پرسنلی با سایر سیستم‌ها

نرم افزار ها در سیستم حقوق و دستمزد

گزارش ها

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ، با سیستم های حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم حسابداری دولتی در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل محاسبه حقوق کارکنان ، فوق العاده ها ، کسورات  و … بود و همچنین نرم افزار حقوق و دستمزد مورد استفاده را در ذیل به استحضار می رسانم .

مقدمه

جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می کند که لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است که مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن که به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری که پاسخگوی نیاز کاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از سیستم «حضور و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مکانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امکانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت کاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد که بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.

فصل اول

معرفی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران

تاریخچه

بر اساس فرمان مورخ 22 اسفند 1358 حضرت امام خمینی (ره)  به منظور تجلیل و تکریم از شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های مکرم آنان بینیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

پس از خاتمه جنگ تحمیلی در سال 1367 بمنظور رسیدگی شایسته به امور جانبازان مسئولیت اداره امور جانبازان که تا آن زمان تحت پوشش بنیاد شهید بودند با فرمان حضرت امام خمینی (ره ) بر عهده بنیاد مستضعفان قرار گرفت و نام این نهاد به بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی تغییر یافت.

در سال 1369 همزمان با بازگشت آزادگان عزیز به آغوش میهن اسلامی ستاد رسیدگی به امور آزادگان زیر نظر نهاد ریاست جمهوری تاسیس و امور مربوط به رسیدگی به خانواده های این عزیزان که تا آن زمان تحت پوشش بنیاد شهید بودند به این ستاد واگذار شد .

پس از درخواست مسؤولان نهادهای ایثارگری و براساس فرمان مقام معظم رهبری و طبق مصوبه شورای عالی اداری در تاریخ 19/2/83 تجمیع نهادهای ایثارگران در ساختاری یکپارچه در بدنه دولت به تصویب رسید و به این ترتیب بنیاد شهید و امورایثارگران شکل گرفت.

نوع فایلword | تعداد صفحات41

گزارش کارآموزی جمعیت هلال احمر



پروژه کارورزی جمعیت حلال احمر

دانلود گزارش کارآموزی جمعیت هلال احمر

گزارش کاراموزی درمورد هلال احمر

جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می کند که لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است که مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن که به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری که پاسخگوی نیاز کاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یک

موضوع

گزارش کارآموزی جمعیت هلال احمر

فهرست مطالب

فهرست مطالب

پیشگفتار

مقدمه

فصل اول معرفی جمعیت حلال  احمر

معرفی

آشنایی با سوابق و فعالیتهای سازمان امداد و نجات

آشنایی با سازمان داوطلبان

سازمان جوانان

سازمان تدارکات پزشکی

1) ستاد مرکزی

2) شرکت سرنگ هلال ایران ( سها1)‌

فصل دوم محاسبات تئوری

روش محاسبه حقوق و دستمزد نظام کارمندی

طرز محاسبه ضریب حقوقی در سال 1385

طرز محاسبة حق اولاد

طرز محاسبة حق عائله مندی

طرز محاسبه فوق العاده شغل

طرز محاسبه محرومیت و تسهیلات زندگی

فوق العاده محل خدمت

فوق العاده محرومیت از روستا

طرز محاسبه فوق العاده نوار مرزی

طرز محاسبه فوق العاده جذب مناطق محروم

طرز محاسبه فوق العاده ویژه

طرز محاسبه حداقل دریافتی

تفاوت حقوق با هیئت علمی

طرز محاسبه فوق العاده برجستگی

کمک هزینه ازدواج و فوت

کمک هزینه سفر

کمک هزینه مسکن مناطق محروم

قانون پرداخت پاداش پایان خدمت

بازنشستگی

اختیاری

توافقی

اجباری

فصل سوم

قراردادهای کار

۱- تعریف قرارداد کار

۲- ویژگی‌های قرارداد کار

مشروعیت مورد قرارداد

معین بودن موضوع قرارداد

۳- دوره آزمایشی

۴- قراردادهای کارمزدی

۴-۱- نحوه محاسبه حقوق و مزایا قراردادهای کارمزدی

۵- قراردادهای مزدساعتی

مشاغل آموزشی و پژوهشی

۶- قراردادهای کارمزد ساعتی

۶-۱- نحوه محاسبه حقوق ومزایا قراردادهای کارمزد ساعتی

ثبت های حسابداری پیمانکاری

ضرورت آموزش

فصل چهارم آشنایی با نرم افزار

سیستم حقوق و دستمزد

سیستم های حقوق و دستمزد

خلاصه مشخصات سیستم حقوق و دستمزد

ضوابط و ویژگی‌های سیستم پرسنلی

عملیات مربوط به احکام کارگزینی و ابلاغیه

عملیات ثبت و نگهداری مشخصات کارکنان و مدیران

فعالیت‌های مربوط به حقوق و دستمزد

گزارشها

امکان گزارشگیری پویا

ارتباط سیستم پرسنلی با سایر سیستم‌ها

نرم افزار ها در سیستم حقوق و دستمزد

محاسبات

گزارش ها

فصل پنجم نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در جمعیت حلال احمر ، با سیستم های حقوق و دستمزد در ادارات دولتی و سیستم حسابداری دولتی در یک ارگان با تعداد کارکنان بالا و پر مخاطب آشنا شدم که مشروح آموخته هایم را در این دوره که شامل مواردی از قبیل محاسبه حقوق کارکنان ، فوق العاده ها ، کسورات  و … بود و همچنین نرم افزار حقوق و دستمزد مورد استفاده را در ذیل به استحضار می رسانم .

مقدمه

جذابیت بهره‌جویی از نرم‌افزارهای مالی زمانی نمود پیدا می کند که لازم باشد محاسبات پیچیده‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با پرهیز از هرگونه خطایی صورت گیرد.  محاسبه‌ی حقوق و دستمزد کارکنان در سازمان‌ها و موسسات اقتصادی مثال بارزی از همین محاسبات زمان‌بر است که مسئولین مالی همیشه درگیر آن هستند. حال آن که به دلیل تنوع شیوه‌های محاسبه و تعدد عوامل تاثیرگذار، طراحی نرم‌افزاری که پاسخگوی نیاز کاربران گوناگونی باشد، از ظرافت و پیچیدگی خاصی برخوردار است. سیستم «حقوق و دستمزد»، وظیفه محاسبه حقوق و مزایای کارکنان سازمان را با توجه به اطلاعات دریافتی از سایر سیستم‌های حوزه «اداری- مالی» بر عهده دارد. این سیستم از یک سو ارتباط تنگاتنگی را با سیستم «مدیریت منابع انسانی» جهت دریافت اطلاعات استخدامی پرسنل برقرار و از سوی دیگر اطلاعات عملکرد پرسنل را از سیستم «حضور و غیاب» دریافت می‌نماید. اطلاعات مالی ایجاد شده در محاسبات این سیستم نیز به‌طور مکانیزه به سیستم «حسابداری مالی» ارسال می‌گردند. امکانات گسترده این سیستم در تعریف پارامترهای محاسبه حقوق به‌صورت کاملا پویا و با توجه به نیازهای موجود، سازمان را قادر می‌سازد که بدون وابستگی به لایه‌های نرم‌افزاری، اطلاعات خود را در سیستم تعریف نموده و آن را بسته به نیازهای خود بومی نماید.

فصل اول

معرفی جمعیت حلال احمر

معرفی

جمعیت حلال احمر جمهوری اسلامی ایران از چندین سازمان و معاونت تشکیل شده است که هر یک دارای وظایف و حدود اختیارات مشخصی میباشند  که عبارتند از

سازمان امداد و نجات

سازمان داوطلبان

سازمان جوانان

سازمان تدارکات پزشکی

معاونت درمان و توانبخشی

معاونت آموزش و پژوهش

معاونت توسعه نیروی انسانی

آشنایی با سوابق و فعالیتهای سازمان امداد و نجات

در خرداد ماه 1302 با وقوع زلزله ای در شرق خراسان و زلزله ای دیگر به فاصله 3 ماه بعد در سیرجان و کرمان و همچنین جاری شدن سیلاب های گسترده در همان سال در استانهای گیلان , مازندران , آذربایجان شرقی و اصفهان زندگی بسیاری از هموطنان به مخاطره افتاد وباعث تلفات و خسارات بسیاری گردید . در این سوانح برای اولین بار نیروهای ارتش بعنوان عوامل حکومتی و با استفاده از نیرو و امکانات موجود به کمک آسیب دیدگان شتافتند و اولین استمداد ملی برای کمک به آسیب دیدگان در سطح کشور انجام گردید . این استمداد جرقه ای برای سازماندهی تشکیلاتی جمعیت شیر و خورشید سرخ بود. اولین جلسه این جمعیت تحت عنوان جمعیت شیرو خورشید سرخ در ششم مرداد مصادف با عید غدیر سال 1302 در عمارت گلستان تشکیل شد . در ابتدا فعالیتهای

نوع فایلword | تعداد صفحات53

گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه



گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه

دانلود کارآموزی شرکت پویا قطعه

پروژه کارورزی شرکت پویا قطعه

گزارش کاراموزی در مورد شرکت پویا قطعه

در طول دوره کارآموزی در شرکت پویا قطعه در قسمت ها و بخش های گوناگون این کارخانه مشغول به فعالیت شدم و با قسمت ها مختلف آن تا حدودی آشنا شدم ، فعالیت های انجام شده در طول این دوره شامل ریز دوره های مختلفی شد که در طول این گزارش به اختصار به استحضار شما استاد گرامی می رسانم ، آشنایی با ابزارهای اندازه گیری صنعتی ، ابزارهای دقیق اندازه گیری ، Spc و سیستم هاز اندازه گیری Msa از جمله این آموخته ها میباشد .

موضوع

گزارش کارآموزی شرکت پویا قطعه

فهرست مطالب

پیشگفتار

فصل اول – آشنایی با شرکت پویا قطعه

نام قانونی شرکت تعاونی پویا قطعه رودبار

نام تجاری شرکت پویا قطعه

صنعت فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)

درباره شرکت

تجربیات

سایر فعالیتهای دایره بازرسی شرکت پویا صنعت بهینه

الف آدیت فرایند

ب استاندارد سازی

ج- آدیت محصول

فصل دوم – کنترل کیفیت و اندازه گیری مختصات

مقدمه

بخش های مختلف یک CMM

– سازه مکانیکی CMM

افزایش دادن سرعت و شتاب CMM

بهبود مشخصات اندازه گیری

– نرم افزار CMM

– پرابها

شرایط محیطی دستگاه CMM

معرفی ابزارهای آماری کنترلکیفیت

برگ ثبت داده ها

نمودار مسطح یا دایره ای

هیستوگرام

نمودار راداری

نمودار پراکندگی

نمودار جریان

نمودارعلت و معلول

رسم نمودار علت و معلول

مرحله اول

مرحله دوم

مرحله سوم

ج- عوامل مربوط به مواداولیه ؛ د- عوامل مربوط به روشکار .

تکنیک P4شامل

تکنیک S4 شامل

مرحله چهارم

مرحله پنجم

مرحله ششم

مرحلههفتم

جلسات توفان فکری

نمودار پارتو

چگونگی رسم نمودار پارتو

نمودارهای کنترل

تحلیل میداننیرو

فصل سوم – کنترل آماری فرآیند SPC

مقدمه

SPC چیست؟ چه توقعی ازSPC وجود دارد؟ توانایی هایSPC کدام است؟

SPCرا میتوان برای هرگونه فرآیندی استفاده نمود. ابزارهای هفتگانه SPC عبارتند از

ابزار هفتگانه SPC

کنترل کردن یک کیفیت به زبان آماری

کنترل فرایند آماری در صنعت لاستیک

بخش تجربی

نتایج

تشریح نقش ابزار هفت‌گانه کنترل آماری فرآیند

1- برگه ثبت داده‌ها

2- هیستوگرام

3- نمودار پارتو

4- نمودار علت و معلول

5- نمودار تمرکز نقص‌ها

6- نمودار پراکندگی

6-1- نمودار همبستگی

6-2- نمودار پراکندگی در محدوده تلرانس

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کارآموزی در شرکت پویا قطعه در قسمت ها و بخش های گوناگون این کارخانه مشغول به فعالیت شدم و با قسمت ها مختلف آن تا حدودی آشنا شدم ، فعالیت های انجام شده در طول این دوره شامل ریز دوره های مختلفی شد که در طول این گزارش به اختصار به استحضار شما استاد گرامی می رسانم ، آشنایی با ابزارهای اندازه گیری صنعتی ، ابزارهای دقیق اندازه گیری ، Spc و سیستم هاز اندازه گیری Msa از جمله این آموخته ها میباشد .

فصل اول

آشنایی با شرکت پویا قطعه

نام قانونی شرکت تعاونی پویا قطعه رودبار

نام تجاری شرکت پویا قطعه

صنعت فلزی فابریکی(مصنوعات فلزی)

سال تاسیس 1382

واقع در شهرک صنعتی لوشان

واقع در شهرستان لوشان

واقع در استان گیلان

آدرس پست الکترونیک(1) poouya@sme.ir

آدرس وب poouya.sme.ir

نشانی قطعه/بلوک 1

تلفن 7725241

دورنگار 0

درباره شرکت

شرکت پویا قطعه با همکاری و به کارگیری تعدادی از کارشناسان و متخصین فنی در رشته های مهندسی مکانیک ، متالورژی ، صنایع و شیمی از سال 81 درحوزه قطعات پلیمری ، مکانیکی و بدنه برقی ومجموعه ها بازرسی فنی قطعات خودرو را با شرکت سازه گستر سایپا آغاز نمود .

فعالیت بازرسی این سازمان در دو بخش ” بازرسی فنی ” و ” آدیت و استاندارد سازی” تفکیک گردیده است. نظارت برفعالیت های مربوطه توسط مدیر بازرسی صورت می گیرد . تمامی کارشناسان بازرسی و آدیت علاوه بر تحصیلات مرتبط به دوره های تخصصی اصول پلیمری ، جوشکاری ، آبکاری و … مسلط می باشند و همچنین به تکنیک ها و ابزارهای مدرن کیفی از جمله FMEA,SPC,MSA، آدیت فرایند و محصول و استاندارد سازی و الزامات استاندارد های مدیریت کیفیت ISO90012000 و ISO/TS169492002 آشنا می باشند .

تجربیات

– در حال حاضر شرکت پویا قطعه در حدود 140 قطعه سازنده را در دستور کار خود دارد و فعالیت بازرسی را در 7 سازنده بصورت مستقیم و در حدود 30 سازنده بصورت غیر مستقیم اجرا می نماید

سایر فعالیتهای دایره بازرسی شرکت پویا صنعت بهینه

الف آدیت فرایند

واحد آدیت شرکت که متشکل از 5 نفر کارشناس فنی مورد تایید سازه گستر و دارای مدرک سرممیزی سیستم مدیریت کیفیت می باشند کلیه قطعه سازندگان اصلی را بصورت منظم و برنامه ریزی شده با استناد به استاندارد مرجع مشتری ارزیابی نموده و بصورت دوره ای به مشتری اعلام می نماید . همچنین پیگیری رفع عدم تطابقات مشاهده شده و مشاوره در زمینه بهبود فرایند ها در حوزه وظایف این واحد می باشد .

ب استاندارد سازی

همکاری در تهیه و تدوین مدارک استاندارد سازی و یا تکوین محصول سازندگان و ارزیابی مدارک ارائه شده توسط سازندگان نیز بعنوان وظایف اصلی واحد بازرسی (بخش آدیت )بوده که در آدیت های فرایند دوره ای تغییر پروسه تولید ، توقف خط تولید و …..مورد بررسی و بازنگری قرار می گیرد.

ج- آدیت محصول

واحد بازرسی فنی بصورت دوره ای ماهیانه نسبت به انجام یک دوره آدیت محصول و اعلام نتیجه کیفی محصول اقدام می نماید در حقیقت وظیفه اعلام نتیجه نهایی و تخصیص یک نمره به هر محصول بعهده واحد بازرسی می باشد.

با توجه به اهمیت فعالیت ها واحد بازرسی در نزد مشتری مدیریت شرکت تمام سعی و تلاش خویش را جهت جذب کارشناسان مجرب و کار آزموده بکار گرفته تا بتواند علاوه بر برآورده کردن نیاز مشتریان گامی مهمی در جهت رسیدن به اهداف عالیه شرکت و افزایش رضایت مشتری و ارتقاء توان کمی و کیفی سازمانهای تحت نظارت خویش ایجاد نماید .

نوع فایلWORD | تعداد صفحات42

گزارش کارآموزی در شرکت تاژ



گزارش کارآموزی شرکت تاژ

دانلود کارآموزی در شرکت تاژ

پروژه کارورزی شرکت تاژ

گزارش کاراموزی در مورد شرکت تاژ

در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .

موضوع

گزارش کارآموزی شرکت تاژ

فهرست مطالب

فصل اول – معرفی شرکت تاژ

فرم تمایل به شرکت در جلسات گروهکانونی

نظرسنجی

فرم نظر سنجی محصولات

فصل دوم – قالب های برشی

مقدمه

قالبهای برش

چگونگی کار قالبهای برش

تئوری برش

محاسبه نیروی برشی

بازی برش یا لقی

نقش لقی در برش قطعات

چگونگی محاسبه برش یا لقی

تاثیر لقی در سنبه و ماتریس

انواع قالبهای برش

طراحی نوار

سنبه

قرار و تعویض سنبه ها

فصل سوم – قالبگیری فشاری

قالب گیری فشاری

مراحل کلی فرآیند قالب گیری فشاری

معرفی روشهای قالب گیری

شرح فرآیند قالبگری فشاری

شرح فرایند قالبگیری انتقالی

انواع روشهای قالبگیری فشاری از نظر ساختمان قالب

قالبهای فلاش دار

قالب های سنبه ای کفی یا پله ای

قالبهای مثبت

قالبهای نیمه مثبت

نکته

انواع روشهای قالبگیری انتقالی از نظر ساختمان

قالبهای پیستونی

اجزاء ساختمانی پلاستیکها (شامل ترموستهاوترمو پلاستیکها)

کاربرد قالبهای انتقالی

مزایای فرآیند قالبگیری فشاری

معایب فرایند قالبگیری فشاری

مزایای فرایند قالبگیری انتقالی

معایب فرایند قالبگیری انتقالی

فصل چهارم – نتیجه گیری

نتیجه گیری

پیشگفتار

در طول دوره کاراموزی در شرکت تاژ با اطلاعات فنی و تجارب ارزشمندی در زمینه های مختلف آشنا شدم ، فعالیت در یک شرکت تولید کننده مواد شوینده که میزان تولیدات و فروش بالایی ، دوره ای مناسب و سودمند را برای من برای آشنایی هر چه بیشتر با فنون و تجارب بازار و تولید و کنترل کیفیت فراهم نمود ، در این گزارش به اختصار به تشریح و بررسی اطلاعات بدست آمده خواهم پرداخت .

فصل اول

معرفی شرکت تاژ

فصل اول – معرفی شرکت

در اوایل دهه 30 شمسی با ورود پودرهای شوینده خارجی به ایران و استقبال و جایگزینی تدریجی این فرآورده شیمیایی صنعتی توسط خانواده ها به جای مواد شوینده سنتی از قبیل چوبک ، صابون ، خاکستر اجاق و … برخی شرکت های فعال و مرتبط در زمینه تولید مواد شیمیایی را مجاب و علاقمند به سرمایه گذاری، تحقیق و استفاده از دانش فنی و تکنولوژی تولید آن در داخل کشور نمود.

در این راستا شرکت تولیددارو از فعالان پیشتاز دارای بزرگترین ظرفیت تولید مواد دارویی و آرایشی در خاورمیانه با تاسیس واحدی تحت نام واحد دترجنت، پودر لباس شویی دریا را در سال 1343 تولید و اولین محموله از آن را طی مراسمی با عنوان کاروان دریا روانه بازار نمود

با گسترش تقاضای بازار و لزوم افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات شوینده، واحد دترجنت تولیددارو با عنوان شرکت  تاژ سهامی خاص با ظرفیت سالانه 75000 تن انواع پودر لباس شویی به ثبت رسید و در سال 1352 به شهر صنعتی البرز قزوین انتقال یافت و با تولید محصولاتی از جمله پودر لباس شویی دریا و تک، پودر ماشین لباس شویی شوما، مایع ظرفشویی جام و آبشار، مایع نرم کننده لباس هاله و سفید کننده زدا شروع به فعالیت نمود.

در ابتدای دهه 60 و متعاقب با رشد 4 درصدی جمعیت و ظرفیت نصب شده پایین پودر در کشور، شرکت  تاژ اقدام به افزایش ظرفیت تا 150000 تن پودر در سال نمود و در سال 1379 با پذیرش و عرضه سهام آن در سازمان بورس اوراق بهادار تهران از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل گردید.

شرکت  تاژ هم اینک با بیش از 200000 تن ظرفیت تولید پودر لباس شویی، مایعات شوینده، صابون و خمیردندان ، بزرگترین تولید کننده انواع مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی در صحنه صنعت کشور و با مارک های معتبر، خوش نام و با سابقه نظیر دریا، شوما ، جام، هاله و … با بیش از 35 درصد سهم بازار داخلی برای پودر ماشین لباس شویی، 29 درصد برای پودر لباس شویی ( مخصوص شستشو با دست) مورد توجه جامعه مصرف کننده ایرانی بوده و در حال حاضر از صادرکنندگان اصلی محصولات شوینده بهداشتی کشور به بیش از 28 کشور جهان به عنوان بازار هدف می باشد.

شرکت  تاژ به عنوان پیشتاز در دریافت گواهینامه ایزو 14001 (مدیریت زیست محیطی) ، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9001 ویرایش 2000 (مدیریت کیفیت ) در صنعت شوینده و ایزو 17025 (آزمایشگاه اکرودیته) و لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت جایزه بین المللی کیفیت و کمیت و در شمار یکصد شرکت برتر ایرانی قرار دارد.

مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد

در سال های اخیر، با سرعت گرفتن تغییر گرایش مشتریان، ارتقا خواسته های آنها و همچنین رقابت فزاینده، ضرورت وجود بخش های بازاریابی و تحقیقات بازار را در سازمان های ایرانی ناگزیر ساخته است.

در این راستا ، شرکت تولی پرس با اتخاذ خط مشی مشتری محوری و همچنین اجابت صدای مشتری و عملیاتی کردن آن در قالب تحقیقات بازاریابی و خدمات به مشتری در مقایسه با سایر سازمان های ایرانی بخصوص رقبا از جایگاه و منزلت برتر و مناسبی برخوردار می باشد بطوریکه دریافت لوح رعایت حقوق مصرف کنندگان، کسب امتیاز بالای ارزیابی (E.F.Q.M ) و کسب گواهینامه ISO9001 ، Ver2000 حاصل عملکرد مسلم این شرکت در حوزه مشتری گرایی می باشد.

اداره بازاریابی شرکت تولی پرس با پیروی از استراتژی کلان شرکت و استراتژی بازاریابی و با باور به شعار مشتری در درجه اول تا پنجم اولویت سازمان قرار دارد و الویت ششمی وجود ندارد  و همچنین با تنظیم کانال های ارتباطی زیر ، سعی در دسترسی آسان به تمامی مشتریان در سراسر ایران و بازارهای هدفت خارجی دارد.

اگر شما به ما مراجعه نکنید ، ما نزد شما خواهیم آمد

1 – تلفن گویا با شماره 88874594 به صورت 24 ساعته در خدمت مشتریان گرامی برای دریافت شکایت ها و پیشنهادهای آنها می باشد و یا با کلیک در این قسمت پیشنهادات و انتقادات خود را در وب سایت ما ثبت نمائید.

نوع فایلWORD | تعداد صفحات47